Bung Tolak Tawaran Anwar Kerana Ada Pilihan Yang Lebih Baik???

Thursday, April 8, 2010

Dipetik dari agensi Husin Lempoyan ....


Bung dan Zizie hadhir ke Anugerah Berita Harian. Cewah cewah Bung ... macam pengantin baru.

Ini yang ana teringat cerita Kluangman...

Di awal pagi yang indah. Kriiiinnggggggg...bunyi hp nokia lama..

Anwar: Hello Bung, ini Anwar..

Bung: Oh Bro..saya pun baru mau telefon bro..tapi bro telefon sudah..

Anwar: Jadi ke lompat..

Bung: Sudah tentu, ini perkabaran yang mau saya katakan..

Anwar: Bagus bagus bagus..bila mau buat press statement

Bung: Dalam masa terdekat, saya juga akan bawa seseorang sebagai saksi dan penyokong...

Anwar: Iye....separuh suspen..siapa lagi yang akan sertai kita..

Bung: Ahli Parlimen Sri Gading..Mat Ajis

Anwar: (Terkejut Beruk) Hebat tu...tahniah tahniah...di luar jangkaan kita mendapat sambutan, Johor kita akan tawan....

Bung: Saya harap bro sudi datang...

Anwar: Ohhh..sudah pasti, Azizah dan Nurul akan ikut serta, itu hari istimewa, kita patut raikan bersama..

Bung: Kad Jemputan mungkin on the way..

Anwar: No Problem..tanpa kad pun saya akan datang

Bung: Tapi ini majlis privacy, jangan kasi tau semua orang...bila dah sah baru saya umumkan

Anwar: Tapi...kawan kawan kita Lim Kit Siang, Karpal takkan tak boleh kita bagitau...

Bung: Boleh tu boleh ...hendak ke mereka datang ke masjid...

Anwar: Kenapa buat di masjid...

Bung: Benda baik bro, nak dirikan masjid..itu kehendak Zizie...


Anwar: *^%$#@#((*^%%##@@#$$$ (pengsan kot)

0 comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH DAN SILA DATANG LAGI...

Related Posts with Thumbnails

Followers

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Our Blogger Templates Web Design

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP